Nu så

Idag gick det lite bättre med städeriet. Jag skickade ut resten av familjen så jag kunde städa för mig själv ett tag. Jag hann inte ås mycket som jag hoppades, men kom en bra bit på vägen.
Sen har det varit full rulle hela eftermiddagen med busiga barn. Jag har dessutom slängt hur mycket som helst i sophuset så nu är äntligen hallen tömd på allt som stod där temporärt.
Jag känner mig långt ifrån klar med allt som ska rensas och slängas, men nu känns det lite lättare för nu går det att fokusera på en möbel eller skåp i taget när äntligen hallen är klar. Jag är nog inne i en rensperiod, äntligen. Jag är så sjukt trött på saker, allt som bara dräller omkring här till ingen nytta.

Imorgon blir det jobb, Victor ska till läkaren och på eftermiddagen kommer bästaste Hannah (numera fru!!) och Elvira, något att verkligen se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0