Jag börjar dagen med en lista, känner mig okreativ

1) Vad åt du till frukost?
- Oboy och mackor som alla andra dagar.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv:
- Tar inga bilder på mig själv.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Natha, the babysitter.
4) Vilken färg har din dator?
- Svart.
5) När var du arg senast?
- Det var så längesen så jag kommer inte ihåg. Jösses vad harmonisk jag har blivit.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Hela gymnasiet med den underbaraste klassen.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Vår menlösa fysiklärare på ovan nämna gymnesie kanske.
8) Yoga eller löpning?
- Löpning, jag är så satans ovig och så gillar jag hellre när det går undan.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Oxfilé alla gånger.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Expressen, Aftonbladet, SMP på nätet. Föräldratidningarn, Nemi och Illustrerad vetenskap annars.
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Trots alla deckarläsning så har jag inte fastnat för någon särskild karaktär.
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Diverse matprogram.
13) Vem är du avundsjuk på?
- Ingen alls, jag tror att man mår ganska kass om man är avundssjuk, bättre att glädjas åt andra och det man själv har.
14) Din bästa revansch?
- Alla gånger jag har rätt och är så jävla bra även om någon annan försöker trycka ner mig.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Ingen aningf faktiskt. Har aldrig haft någon chef som varit felfri. Sämsta känns onödigt att ens ta upp.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
- Blodpudding, Svartsoppa osv på det temat.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Kissie, haha, Jag undrar hur fan hon är funtad, men sen är hon kanske inte jätteoffentlig.
18) Kaffe eller te?
- Te i så fall, men helt ingen av dem.
19) Skostorlek?
- Ingen aning, för stor. Alla skor är helt skumma efter graviditet.
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Förra året var definitivt för ofta. Men ett par gången om året.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa?
- Om jag hade det över bara sådär måste det ju innebära att jag redan har en massa pengar som jag lagt på bra saker som hus, bil, betala lån osv. Så det skulle snarare bli en lyxig och avkopplande semester för mina nära och kära, med mig också såklart ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0