På bilfront intet nytt

Blä, fast det är ganska billigt att vara billös. Problemet är kanske inte så stort, vem som helst som vet vad de sysslar med skulle säkert kunna lösa det. Det är bara nån grej som behöver tätas med lite silikon sen är det bara att tuta och köra.
Den andra bilen då? Det har ju varit på tapeten att jag skulle få en annan bil, kombi.. whey. Den har nåt knas med katalysatorn så just nu går den inte igenom besiktningen. Jag hoppas att det löser sig ganska så snart så jag kan tanka 3 liter hutlöst dyr bensin och åka på roadtrip till Hovshaga. Antar att det precis ryms inom min budget.

Nu ska jag prova att baka bröd, sen blir det slappa ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0