Jag och listor liksom

Har lite halvtråkigt, väntar på den fikande Silvio och hittade en lista på Ninas kompis blogg. Tjoho!

Vilken svordom använder du mest? Helvete
Äger du en iPod? Ånej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inte alls, jag vaknar när min kära dotter väcker mig.
Hur många resväskor äger du? Tre, fast en är nog egentligen mammas.
Använder du flip-flops? Nej, jag skulle vilja, men det har liksom inte blivit av. Dessutom skaver de mellan tårna.
Var köper du dina matvaror ifrån? Mest ICA, men även Willys och CityGross, Maxi.. osv.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Staying alive.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän, lite lugnare, lite trevligare. Jag är ju redan en hel barnfamilj så det kan vara skönt med motsatsen.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En fungerande bil av lite nyare modell.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jovars, det händer väl några gånger om dagen.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, jag är bra på att somna om jag inte har för mycket att grubbla på.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Äger ingen cd-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? In Flames, vill se dem i sommar, får se hur det blir, om det går att klämma in.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, inga hemligheter, och även om jag hade hört någon hade jag givetvis inte sagt den.
När var senast någon stötte på dig? Typ förra sommaren eller nåt, jag är inet så het längre ;).
Vad åt du till middag senast? Igår åt jag färdig pasta bolognese från frysdisken. (Tur Silvios mamma inte läser..)
Använder du huvtröjor? Helst inte, men jag har ett gäng.
Kan du vissla?
Ja, men inte särskilt snyggt.
Vem var den senaste som ringde dig? Silvio.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Det var loopen på Liseberg, nu finns inte den så det frå väl vara Virvelvinden på Axels. Dock krävs fylla.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Med allra största sannolikhet, vilket inte bekommer mig ett dugg.
Vilket riktnummer befinner du dig i? Jag befinner mig inte i något riktnummer, möjligtvis riktnummerområde och det är i så fall 0470.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, i stora mängder.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Alltså, vi snackar Samarkand och det är väl inte direkt nåt att hänga i julgranen.
Hur många syskon har du? Ett riktigt och tre jag fått på köpet.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nix, inte ett dugg.
Vilken film kan du alla replikerna till? Torsk på Talinn, fråga Dansk..
Äger du några band t-shirts? Nej, jag har inte fallit för den klädgenren.
När flög du senast? Typ december 2006 eller nåt, längesedan i alla fall.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra, eller fem om man räknar Lovisas också.
Läser du för skojs skull? Ja, men inte så mycket som jag vill.
Pratar du några andra språk? Engelska, och borde rimligvis kunna franska och tyska också.
Diskar du din egen disk? Oftast fixar diskmaskinen det, men annars diskar jag mestadels.
Har du gråtit offentligt? Det har hänt.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär, och en trasig laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, jag är notoriskt nyfiken.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, men det ligger på is, vilket inte gör så mycket för då kan jag göra hela på en gång.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, inte nödvändigtvis, men det är lite mysigt.
Kan du kasta macka? Ja, men väldigt dåligt.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Lite smågodis och mineralvatten.
Vem var din favoritlärare och varför? Ska man komma ihåg sånt. Det var nog Jonas, han var den enda som kunde något vettigt. Tråkigt, men sant. Värdelös utbildning.
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Varmt och soligt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Håltimme ;). Nädå, biologi.
Gillar du att flyga? Gillar och gillar. Det funkar.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet.
När sov du senast på golvet? Nu var det faktiskt längesen, men ett tag var det mer regel än undantag.
Vilken är din favorit drink? Vodka lime.
Gillar du din boende-situation? Jadå, en hiss hade suttit fint, men annars gillar jag boendet.
Vilken är din mammas hemstad? Övertorneå.
Din pappas hemstad? Åseda, där även jag är uppvuxen. Eller, stad och stad.. hmm..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9-10, dock händer det sällan. Kruxet är att det också måste vara sammanhängande.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte det minsta, jag gör vad jag vill när jag vill och har sällan något att passa.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ehh, ja, jag var nog lie busig ibland i skolan ;).
Vilken är din favoritfrukt? Gröna vindruvor.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 var det va?
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, men även solen har sina fläckar, mest på grund av slarv.
Tror du på liv på andra planeter? Nej, inte förrens motsatsen är bevisad.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Personen vet om det.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Eftersom jag inte tror på Gud kan jag inte göra en könsbestämning.
Vad var det senaste du åt? Piggelin.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag har mestadels killkompisar, men mina närmsta vänner är tjejer. Tycker det är enklare att umgås med killar.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? De bara tyckte jag såg ut som en sån.
Gillar du senap? Nja, gillar kanske är att ta i, men jag äter det utan knot.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Helvetes jävla skit, sen reder sig det mesta.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Förmodligen inte.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ehhh, jag har nog inte hittat nån att identifiera mig med.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Ja, om det är på mina villkor, vilket en del är dåliga på att läsa av.
Skulle du säga att du är trendig? Förmodligen inte.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ??
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? En hel del böcker, komme rinte på någon särskild just nu.
Tycker du att du är attraktiv? Inte för tillfället.
Vad är du allergisk mot? Nickel, men inget jag lider av.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0