Je suis un velpotta

Hemma igen efter en kringflackande eftermiddag. Första anhalten var käftis. Det gick snabbt och smärtfritt för att vara ett besök där.
Kollade sedan med Silvio när han skulle ha lunch, den pågick visst redan så jag fick inget sällskap. Shoppade lite leggins på Lindex. Sen kom fröken velpotta igång på riktigt.
Letade skor och snubblade över en trevlig sneakersrea. Hittade ett par schyssta, men inte i min storlek. Köpte då ett par andra. Ringde Silvio och tipsade då jag vet att han är på jakt efter ett par nya sneakers. Kom fram till att de enda han ville ha var de jag just köpt till mig själv. När jag gick runt och kikade så lyckades jag hitta de jag ville ha från början i min storlek. Så nu är saken biff, jag bytte de skorna jag först köpt mot ett par i Silvios storlek och köpte de jag ville ha helst til mig. Goodie, nu slipper vi se ut som matchande campare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0