Två frukostar senare

Nu är jag redo att ta itu med dagen, jag och Lovisa har käkat frukost ett par gånger, sovit ett par gånger, Lovisa har pratat en hel massa. Det skulle vara kul att veta vad hon egentligen säger. Jag borde ut och gå, men vetifan om jag orkar. Jag är tröttare än en överkörd bäver. Jag tänkte göra Lovisa sällskap i sängen en stund till så får vi se vad som händer sen. Dagen verkar väldigt händelselös i största allmänhet.
Jag kom dessutom på en nedslående sak, jag får inte min utbetalnign från försäkringskassan förrens på måndag. Inte för att det gör så värst mycket, jag har ju ändå shoppingfri månad och räkningarna ska inte vara inne än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0