Skumtomtar och remouladsås

Inte tillsammans dock utan var för sig. Så knäpp har jag inte blivit... än.
Igår kom jag på att jag var sugen på remouladsås, dock är jag inte fullt så galen som vissa andra (hehe) utan föredrar att ha det som tillbehör. Så jag får köpa lite spätta och äta. Det blir gott.
Igår gjorde jag även ett stort misstag. Jag ÄLSKAR skumtomtar, vare sig jag är gravid eller inte. Igår var det något på "mitt" formum som startade en tråd om detta. Givetvis läste jag tråden efter att affären hade stängt. Visst, hade behovet varit enormt hade jag ju bara kunnat gå till macken istället, men nånstans måste jag ju sansa mig.

Vet inte riktigt vad jag ville säga med detta. Förmodligen ingenting. Bara god morgon.

Kommentarer
Postat av: tella

Nä fy fabian ad äckligt det lät, tur du är så sansad att du inte äter det ihop! Minns att jag gärna åt salta fiskar och kolabönor IHOp när jag väntade Fia. Sen gick jag visselrigen över till att äta 5-6 Piggelin/dag, men det är ju en annan sak...



och god morgon själv. fast det är ju inte morgon längre, så god kväll, då ;)

2008-11-22 @ 19:49:21
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

5-6 piggelin på en dag är ju ingenting ;)

Du skulle varit med här i början av båda mina graviditeter, då alternerade jag mellan att spy, äta piggelin och sova.

2008-11-22 @ 20:55:28
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0