Vilken antispännande dag det blev

Tidigt upp, en hel del WoW på förmiddagen. Sen somnade jag av i soffan och sov bort större delen av eftermiddagen. Middag. Sen var det Silvios tur att somna på soffan och sova bort en stor del av kvällen. Nu är det Lovisa som sover. Föhoppningsvis hela natten.
Snälla Silvio var och köpte lite godis innan, så nu mår jag illa också. Jag ville ha lite cholad, då har han köpt sånna där äckliga chokladöverdragna russin. Han påstår att det också finns kinapuffar i påsen, och det är ju gott. Så jag hävdade att jag måste provsmaka på allihopa eftersom de ser likadana ut, vilket resulterar i att Silvio inte får nåt av det. Eller så låter jag helt enkelt bli för jag är inte det minsta sugen på godis längre. Var det verkligen jag som sa det där sista?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har du redan ätit upp mer än 1 kilo godis som jag köpte för 2 veckor sen???

2008-11-03 @ 00:46:12
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Vaddå redan?! Jag fick inte så mycket av den påsen..

2008-11-03 @ 08:12:40
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0