Hemma igen efter ruskvädret

Som tidigare sagt var det lunchdejt bestämt med SIlvio, lite bakvänt med lunch 16:45, men, men. Sushi skulle det bli. Regnade gjorde det, men skam den som fuskar med bil eller buss. Jag gick. Vi käkade. Jag insåg att det skulle vara för smärtsamt att gå hem också så jag tog bussen i den riktningen.
Lufsade runt lite på stan, men hittade inget av intresse, försökte välja nåt roligt pyssel på Panduro, men det var för mycket att välja på så det slutade utan någonting.
Roligaste idag var ett gäng killar som klagade på hur hemskt det var inne på Kicks, det luktade en massa så de fick ont i huvudet, hela killgänget tvärstannade och tände sina cigg så fort de kom utanför dörren. Hehe...

Imorgon ska vi kika på ny bilstol åt Lovisa, hon har ju gott och väl växt ur den hon har. Hon har ju fortfarande stöd för rygg, nacke och huvud, men hon sitter inte bra i den så nu ska det äntligen bli en ny. Skulle blivit tidigare, men lite bilhaverier stoppade de planerna. Efter det ska vi bege oss till Kosta Outlet, Silvio har aldrig varit där. Han har varit på jakt efter nya jeans i en evighet, men hittar inte sånna han vill ha på stan. Så då är väl sista utvägen att åka till ett ohippt ställe. Vi gör ett försök.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha då kanske vi ses där, jag å mamma ska ev oxå dit! Pussis.

2008-10-24 @ 20:45:58
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Tella

Med tanke på att Silvio har gjort en del inköp på Myrorna i sina da'r, s¨är nog inte Kosta Outlet så himla "ohippt" ändå...



Jamen isch vad det luktar illa på Kicks! Bättre inhalera lite tjära... ;)

2008-10-24 @ 22:57:04
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Silvio

En gång i tiden, ungefär då jag inhandlade min skinnjacka (1991-1992), var det faktiskt ganska "hippt" att handla på 2nd hand-butiken. Så det så...

2008-10-24 @ 23:25:31
URL: http://www.fumei.net
Postat av: Tella

Jag handlar faktiskt fortfarande vissa saker på seckis. Så det så...

2008-10-24 @ 23:48:06
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0