Lite jobbig natt

Först ville inte lovisa sova alls, det var full rulle på henne, men hon gav upp tillslut när ingen brydde sig om henne utan att vi sov istället. Sen började kaoset.
Silvio är lite förkyld och hostig så när han vaknade och hostade vaknade Lovisa och illtjöt. Det var bara för stackars Silvio att lägga sig ute på soffan istället så att hon skulle slippa höra hostan.
Sen var hon otroligt lättväckt hela natten, bara jag vände lite på mig eller det var något annat ljud vaknade hon och gnällde.

Men nu ska vi inte deppa för det är ju fredag :) Skönt. Då blir jag barnfri igen över helgen ;).

Kanske tar en liten sväng ner till stan om ork infinner sig, jag har presentcheckar på 100 kr på H&M. Det är najs. Kanske kan hitta något åt odågan som växer så det knakar på alla håll och kanter. (Jaha, vi var visst två sånnai  familjen. Jag menar den minsta av oss.)

Kommentarer
Postat av: Tella

Åsså är det bb idag :) (Barnbidrag...)

2008-09-19 @ 11:35:23
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Det är fina fisken det. Börjar bli lite väl skrämmande tomt i skåpen.

2008-09-19 @ 12:21:07
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Hannah

emma-pemma, vi får ta å ses snart - börjar sakna dig å lillflickan :)

2008-09-19 @ 14:20:45
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Ja för fan :) Det är bara att ses massvis, jag är ju inte en särskilt upptagen person.

2008-09-19 @ 16:30:16
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0