Lördagens aktiviteter

Vi började stillsamt med att vakna, stuga upp och sen somna om en vända. Skönt med någon som kan liknas vid sovmorgon. Efter det gick vi ner på stan för att köpa prestenter till födelsedagsbarnenmännen.
Silvio hoppades på att få sina zucchiniblommor, men det blev tyvärr inget med det. Hon som skulle haft med dem kom på för sent att de skulle med och det var redan mörkt ute så vi hoppas på bättre lycka nästa helg.
Presenter inhandlades och sen åt vi lunch på Jaxx. Jag har inte ätit där sen innan jag gick på föräldraledighet första gången så det var smarrigt.
När vi kom hem vilade vi lite och fixade iordning oss.
Buss till Campus.
Fest!
När Lovisa hade släppt blygheten var det fullt ös medvetslös på henne. Jag undrar allt om hon inte tjuvade av bålen istället för att hålla sig till sin saft ;).
Campus kan vara väldigt roligt att springa runt på för små flickor med spring i benen så medan Silvio jagade henne hann hon med att besöka två andra fester genom att kort och gott kliva in genom dörren.
Nu är vi hemma igen och Lovisa somnade som en stock med en gång, Victor kör sitt vanliga race med lite kvällsgnäll. Allt som allt var det en trevlig kväll med goda vänner. Dessutom vet vi ju nu att det fungerar bra att ta med barnen på lite äventyr så att vi kommer ut på lite annat och inte bara sitter hemma och spelar WoW :P.

(Ja, jag tog med mig kameran, men lyckades inte knäppa en enda bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0