Tekniken går frammåt

I höstas fick jag kallelse för cellprovstagning. Inte jordens roligaste syssla, men kan ändå vara bra. Nåja, gravid som jag var stod det i kallelsen att om jag var gravid skulle jag vänta till ett halvår efter förlossningen. Nu har ju det där halvåret typ gått så jag skulle boka mig en tid.
Något telefonnummer gick inte alls att uppbringa på landstinget hemsida, och kallelsen är väl borta för längesedan. Nåja, man blev hänvisad till "Mina vårdkontakter" och där hade jag ju faktiskt registrerat mig en gång i tiden (typ höstas). Det var ju skitsmidigt, bara att fylla i att man ville ha en tid och så lägger de in en tid åt en i systemet, får ett sms och kan kontrollera när tiden inträffar.
Det går banne mig frammåt på en del områden. Men inte alla. Som att inte alla kan se ens journaler och sådär.. Men, men. Någon gång i framtiden kanske det också kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0