Lika svettigt idag

Puh, det är verkligen riktigt varmt nu. Det blev ju inte direkt bättre av att jag ägnat dagen åt att cykla runt på diverse håll och kanter. Först cyklade jag Lovisa till dagis, sen ner på stan och köpte en liten barnpool och till sist till Jyst för att köpa en pump när den tydligen inte gick att blåsa upp.
Tänkte sysselsätta Lovisa med någon trevlig sommaraktivitet sådär. Eller jag vill ha ett legitimt skäl att kunna hänga åp balkongen. Bilder på spektaklet kommer senare.
Ikväll är det någon slags familjegrej på dagis. Det är ponnyridning. Förmodligen det största skälet att gå dit, Lovisa måste lära sig så att jag får en vettig anlednign att själv köpa en ponny :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0