Så var det vardag igen

Inte dumt alls. Förutom dagislämning/hämtning. Det som tidigare tog ca 20 minuter tar numera en timme när man ska runt på så många olika ställen. Nåja, jag får tänka på att det bara är tillfälligt.

Annars har det väl inte varit så mycket action idag. Pluggat och städat. Jag tänkte säga att nu är det fint här, men kom på att barnen har stökat ner igen. Det ska bli skönt när de kan hjälpa till att hålla ordning, inte för att jag hyser några större förhoppningar om att de kommer vilja det, men hoppas kan man alltid.

Jo, Silvio ringde ju till VC. De tyckte att han kunde prova med nässpray och har inte huvudvärken gått över ska han återkomma på torsdag. Dagens skämt? Det är ju inte direkt så att huvudvärken är ny, bara värre senaste dagarna. Nåja, han får väl ringa på torsdag då.

Jag fick ett jobbpass på lördag. Känns lite gött sådär. Det passar att hoppa in vid behov, jag känner inte för att vara schemalagd och så på det jobbet, så mycket gillar jag det inte ;), men att jobba något pass då och då funkar finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0