Pust

Silvio var iväg till AF på morgonen för att få ordning på saker och ting. Ordning kanske det inte blev på önskvärt sätt men saklig information.
Snubbens förslag var att Silvio skulle ställa sig helt utan inkomst under typ två veckor och då söka Akassa. Det funkar ju inte riktigt att inte ha inkomst på två veckor...

Under tiden som Silvio var iväg var det meningen att Lovisa skulle sova en sväng. Jag la henne, stängde dörren och mycket mer hann jag inte innan hon kom trippande efter mig. Hon har alltså lärt sig klättra ur spjälsängen. Inte bra alls. Så nu har hon vanlig säng.. och det kan väl sammanfattas med att vi har försökt lägga henne ungefär 40 gånger, men hon är ändå uppe och studsar. Det här kan bli jobbigt när inget håller henne kvar i sängen.

Kommentarer
Postat av: Tella

Hon kommer att fatta till slut. Det r bara att vara envis och konstant gå tillbaka och lägga henne i sängen igen, stänga dörren och gå. Jag gjorde samma sake med mina monster...till slut kopplar det...

2010-02-09 @ 09:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0