Onsdagsaktiviteter

Det fanns det i massvis. Kanske inte specifika just för onsdagar, men de hände idag. Barnen var p sina respektive dagis, jag och Silvio städade upp lite här hemma. Nu slipper man snubbla över alla saker som tidigare låg lite här och där. Senare under eftermiddagen var vi en sväng till Lovisas dagis för lite infomration om sommaren. Det blir nog bra, Lovisa får ju vara på någon av de små avdelningarna och där känner hon sig hemma så det blir nog inga större konstigheter.

Kvällen har ägnats åt ett gympapass. Det var riktigt kul idag, mer variation och lite jobbigare än sist. Härligt! Men nu har jag ont i alla muskler som inte varit så våldsamt aktiverade senaste åren.

Imorgon ska jag träffa bästaste Camilla, det ska blir väldigt kul (hoppas jag ;)). Vi har inte setts sen hennes bröllop i december så det finns en del att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0