Torsdag?!

Så måste det vara.

Efter att jag gått min morgonpromenad, kommit hem, ätit frukost, lämnat Lovisa på dagis så åkte jag ut till campus för en liten intervju. Jag tror att det gick bra, men det är inte säkert att jag kan få jobbet jag på intervju för eftersom jag saknar en truckbehörighet. Vi får väl se, hon skulle kolla upp det. Om inte annat kunde jag, om det fanns plats, komma tillbaka till det stället jag var uthyrd till innan jag började på Aditro, men det blir först till hösten i så fall. Det är visserligen bra eftersom jag behöver jobb då också.
Sen pratade vi en hel del om Silvio också och hon som intervjuade mig verkade intresserad av hans skills och ville att han skulle specifiera sina kunskaper samt även komma in på en liten presentation då han ändå kan en hel del användbart.

Efter att vi hämtat barnen på sina respektive dagis åkte vill till Citygross och fyllde upp förråden lite. Det kanske inte var så värst fokuserad storhandling då vi mest kom hem med stora mängder kött, men skit samma. Får väl ta en mer planerad tur sen och köpa allt annat också när man kan ta det i lugn och ro. Nu åkte vi mest dit för att vi behövde ny välling till Lovisa.

Imorgon tänkte jag presentera ett trevligt event på bloggen så då gäller det att hålla sig redo ;).

Förresten så ringde mamma idag fär att tala om att hon tänkte förära oss med ett besök nästa helg. Sen var hon snäll nog att tala om att hennes sambo tänkte köpa en tanthatt till mig när jag fyller år för då är jag tydligen tant. Hmpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0