Äntligen helg

Det där med helg är ju helt klart roligare när man har jobbat hela veckan. Man kan äntligen umgås lite med barnen. Alla andra dagar när jag kommit hem har jag knappt hunnit träffa dem, mest blivit kvällsmat och sen sängen. Lite tråkigt, men det rättade vi till idag. Jag och barnen var ute och rastade oss några timmar och lämnade Silvio hemma för att städa upp lite. Bra fördelning ;). Barnen blev glada över ballongerna de fick på stan (från någon märklarfirma) och sen busade vi en hel massa i Linnéparken innan vi gick in på ICA och köpte lite bullar som fick bli dagens fika.
Hemma igen sov vi allihopa ett par timmar så helt plötsligt var det kväll.
Och idag har jag äntligen haft med kameran för första gången på evigheter.

Kommentarer
Postat av: Johanna HK

ÅHÅ! Mina fina hjärtan :)



Blir så ledsen när jag tänker på hur värdelös jag är på att träffa er! Det får bli skärpning!



Vi MÅSTE ses snart!

2010-09-11 @ 21:16:32
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0