Tillbaka i verkligheten

Jobbveckan är över för denna gången. När man jobbar eftermiddagsskiftet är man ledig på fredagar. Inte för att jag klagar. Det märktes igår att det började lugna ner sig för under kvällen fanns det knappt något alls att göra. Lite segt, jag håller gärna igång så tiden går snabbare.
Nu är jag precis hemkommen från tandläkaren och det gick riktigt bra. Nu behöver jag bara gå dit tre gånger det kommande året vilket känns väldigt bra. Mina tänder är tydligen så bra de kan vara. Skönt att det har gått så bra med allting, det såg ju lite dystert ut ett tag med tandlossning, men det har stabiliserat sig och nu sitter tänderna fast igen.
Vi har fått ny till till Lund så nu ska vi dit den 29 september, de sparar inte på krutet utan kommer att göra operationen också när vi är där. Det känns lite jobbigt, men det kommer förhoppningsvis att kännas bra när det är klart.
Idag ska jag bara myyyyysa med mina fina barn och sen jobba lite ikväll när de har lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0