Fullt upp i helgen

Imorgon kommer Silvio föräldrar, då ska vi byta bil med varann. Så vi får en som (förhoppningsvis) inte får elva tvåor på en besiktning. Det där bilbytet innebär att jag och dammsugaren ska göra en lite utflykt till garaget på förmiddagen. Det blir inte pedantrent, men de överlever nog ;).

Lovisa mumlade något om att köpa kläder när jag hämtade henne på dagis så vi tar oss nog en tur på söndag. Köpa kläder blir nog inte så roligt som hon tror utan handlar mest om att uppdatera oss gällande ytterkläder. Det känns bra att vara ute i god tid så vi ska se oss om efter lite nya ytterkläder till barnen. Victor behöver en ny lite tjockare jacka som passar mellan vinter- och sommarkläder. Han behöver även en sommarjacka, men det är ju inte lika bråttom, men hittar jag en snygg så kanske jag slår till. Lovisa behöver bara sommarjacka och tunna överdragsbyxor. Vi kikar runt lite och ser vad som finns. Ska prova lite jackor på Victor här hemma så att jag vet vad han har för storlek, hoppas på att kunna gå upp till 104 så det räcker ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0