Rätt håll

I morse blev det positivt besked för Victor på sjukhuset, han slapp kanylen som inte satt bra och han slipper hänga på sjukhuset. Nu får han vara hemma på heltid om inget händer. Det som var mindre positivt var den galna hästkuren med antibiotika som han ska ha. Istället för en dos två gånger dagligen ska han ha dubbel dos fyra gånger dagligen. Inte billigt! (Sissådär 660 kr dyrt..)

Jag jobbade min sista dag på jobbet. Eller ja, inte riktigt, men på måndag börjar jag på jobbets nya lager istället. Får väl se om jag blir kvar där då de flyttat tillbaka en del folk till det gamla igen. Nåja, det är ju ett eventuellt senare bekymmer.

Imorgon blir det storstädning, gäller att passa på när det värsta stökmonstret befinner sig på annat håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0