Nu är det fullt ös igen

Barnen är hämtade så det är slut på lugnet. Dagens städrunda gick förvånansvärt snabbt så jag kunde lägga mig på soffan en stund och läsa lite i en tidning, mycket skönt.
Nu när jag skriver hör jag Victor välta ut alla leksaker från lådorna igen så snart kan jag inte sitta här och dega längre ;).

Victor var så otroligt söt i morse, det finns få som kan vara så morgontrötta som han, rena rama tonårsfasonerna redan nu. Han sover oftast vidare i godan ro trots allt ståhej runt omkring. Idag fick han göra det, det fick räcka med vällingfrukost. När jag kom in med flaskan till honom satte han sig upp, med rufshåret på ända och ögon som tittade förvirrat åt sjutton håll samtidigt. Flaskan ville han ha och så drog han med sig den under täcket där han rullade in sig och slurpade förnöjsamt. Sen kunde Victors dag börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0