Ohoj

Jodå, jag lever fortfarande. Har bara haft en släng av bloggtorka idag. Mest för att det inte har hänt något värt att notera, dagen har liksom bara runnit iväg och gått i de vanliga gamla hjulspåren. Imorgon får det bli ändring på det, frågan är bara hur. Jag ska leta upp en massa papper som visar att jag har jobbat där jag påstått mig jobbat och papper på att jag ha pluggat saker jag påstått mig pluggat för det ska jag ha med mig på ett möte hos arbetsförmedlingen. Ibland kan man ju dock undra över relevansen när vi snackar sommarjobb som jobbades för tio år sedan och som inte skilde sig nämvärt från det jag har ägnat senaste åtet åt att göra. Nåja, vill de ha papper ska de får papper.

Och jag ska försöka att inte tråka ut er med arbetslöshetsprat för det är bara tråkigt för alla inblandade. Okej? Jag hojtar till när jag får ett jobb istället, det blir trevligast så.

Nu ska jag umgås med min säng några timmar, hoppas på att få lite plats inatt och inte bara ligga och balansera på kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0