Snart dags..

..att hämta busfröna. Hoppas det har gått bra med Lovisas eländiga rethosta idag, men jag antar det eftersom vi inte har fått något samtal om att hon kanske behöver komma hem. Det får bli lite medicin här hemma så hon kanske kan vila lite efter en tuff natt.
Av allt mitt fixande hände bara ett par saker, positivt är dock att myskänslan i barnens rum ökade med ungefär 300% när de fick in en gardin samt att de även har möjlighet att faktiskt se vad de leker med nu när taklampan är på plats. Ljusa sommarkvällar gjorde mig onekligen lite lat. Om jag bara lyckas hänga in lite saker på väggarna och tvätta bilmattan tror jag att vi har rott skeppet i land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0