Denna mulna lördag

Idag hade jag planer på en sväng på stan. Det fanns två anledningar. Dels att köpa ett minneskort till nya kameran så att jag faktiskt kunde använda den. Och dels att se någon av "föreläsningarna" som hölls av Det goda föräldraskapet. Jag lyckades med båda sakerna.
Det var bra ordnat på föreläsningsplatsen med pyssel och film för barnen med barnvakter, inte för att mina barn ville vara där själva, men ändå. Sen fick de korv också så lunchen var räddad.

Vi såg också en rolig gitarr i ett skyltfönster på väg mot lördagsgodisshoppingstället.



Lovisa tycker att hon är stor tjej nu som kan välja och plocka sitt godis själv. Som tur är lyssnar hon på sin mor och plockar inte skopvis av allt utan tar bara ett par bitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0