Godmorgon onsdag

Natten var alldeles för kort, kanske att det var självförvållat för min del, men jag hade så rackarns roligt igår så det var svårt att stänga ner och gå och lägga mig.
Idag ska vi till Arbetsförmedlingen då de under dagen har temadag kring starta eget. Jag har väl inga större planer, men det kan alltid vara intressant. Jag har ju faktiskt ett registrerat företag, men har ingen verksamhet och har aldrig haft. Det rann ut i sanden. Jag hade i något riktigt bra planerat, men en graviditet kom mellan och när jag var piggare kändes marknaden lite väl mättad inom det området.
Tyvärr.
Men firman finns kvar så skulle jag komma på någon snilleblixt är det ju bara att köra igång.
Silvio däremot är lite mer intresserad och planerar för en liten verksamhet.
Jag ska också bli bjuden på någor väldigt efterlängtat idag. Mer om det i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0