Grattis

Om du lyckades se något på bilden i föregående inlägget. Segstartade energilampor och blixtlös mobilkamera var en kass kombination :P.
Ska försöka skaffa mig en ny kamera så jag är på banan igen, det finns ju så många tillfällen jag skulle vilja fotografera och visa er.

Idag till kvällsmaten provade jag att göra broccoli/blomkålsgratäng istället för pasta/ris/potatis. Riktigt gott! Och så är det ju nyttigt och man sparar tid för man slipper göra sallad eller fixa andra grönsaker. Bara bra och Victor älskade det. Lovisa tittade i vanlig ordning bara på maten och sen pep hon iväg för att komma tillbaka lite senare och vilja ha lite smörgås. Bättre än inget och hon åt ju bra på dagis där det var köttullar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0