Attans också

Jag slog på stort idag eftersom vi får finbesök på torsdag (Nina, Erika, Tessan) så jag gjorde iordning vårt matrum. Där var tidigare min syatlejé (HAHA), massa kartonger och allmänt massa skräp. Nu är där hur tjusigt som helst, men väldigt kalt. Det behövs definitivt en matta, en som överlever att bäjbis kastar mat på den. Den behövs något på väggarna, just nu hänger en ensam tavla på ena väggen som jag ska fixa ett annat motiv på, just nu är det bara en nödlösningn för att där ska finnas nånting. Jag måste även komma på ett lämpligt sätt att montera lampan på. Vi har köpt en superfin lampa att ha över bordet, men jag blir inte klok på upphägningen, jag funderar på att låna in pappa som brukar vara liet uppfinningsrik på det där området.
Imorgon ska jag och Natha till ikea, tyvärr har jag inte direkt några pengar att handla för vilket är lite trist då jag hela tiden kommer på saker som behövs här i lägenheten för att uppnå någon slags mysfaktor, men, men det blir till att ta lite i taget. Förhoppningsvis bor vi ju här ett tag till, det är ju bara det att man vill ha det mysigt och fint på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0