Ett klargörande

Varför jag och Silvio mobbar varandra på msn och facebook. Såhär ligger det till.
Han lyckades hitta en skiva som var min, en bränd skiva med TATU. Jag har aldrig lyssnat på den och kan inte uppbringa någon som helst logisk förklaring till varför den finns i min ägo. Jag antar att det var en släng av tillfällig sinnesförvirring.
Hursom, eftersom han fortsätter tjata om detta så gör jag den enda rätta och GER honom skivan i present. Jag vill ju vara en god flickvän som överraskar min pojkvän med oväntade presenter.
Slutsats: Vad som än står på Silvios msn/facebook är ljug. Det är han som äger skivan, inte jag.

Frågor på det? Trodde inte det nä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0