Give me some money

MUS har medlemskväll ikväll. Det känns ju inte ens lite kul att gå dit utan möjlighet att kunna köpa något. Inte för att jag egentligen måst eköpa något då jag knappt sminkar mig nu när jag mest är hemma. Orkar i och för sig inte sminka mig när jag går ut heller, men chansen kanske skulle öka med fint smink.
Allt är Ninas fel som fått in mig på den dåliga banan att handla på MUS, å andra sidan har de väldigt bra produkter så de ä väl värda sina kronor. Och medlemskvällar ger 20% rabatt...
En annan gång kanske...

Kommentarer
Postat av: Nina

Sorry.. Vi går dit nästa gång=)

2008-04-03 @ 18:04:14
Postat av: Emma

Eller så bara råkar du sponsra alla mina inköp :D

2008-04-03 @ 18:13:18
URL: http://emmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0