Håhå jaja

Nu har jag pysslat om lilla bloggen lite grann. Jag SKA lära mig möblera om i den så den blir piffig och mer mig och Lovisa liksom. Sen är det också för att jag inte har så mycket att göra. Skitungen är mest gnällig nu så vi sitter och myser vid datorn.
Silvio är härmed utnämnd till dagens klant, idag igen ;).
Jag frågade honom om han inte kunde handla lite på hemvägen, såklart hade han glömt sitt kort hemma. Typiskt. Så nu måste vi vänta extra länge på kvällsmat. Jag tror inte att det går att uppbringa så mycket här hur mycket fantasi jag än använder.

Nu ska jag och lilla söta fröken förflytta oss för att fortsätta vårt mysande i soffan istället. Missa inte Barnmorskorna ikväll klockan 21:00. (Enda gången man kollar på SVT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0