Hemma igen

Det blev en ganska så lång tur på stan. Och av någon outgrundlig anlednign lite shopping. Silvio valde ut en body och pymas åt Lovisa, Silvio hämtade sina nya glasögon, Silvio fick en väska av mig, jag köpte hårfärg. Och så fikade vi också.
Natha for runt som ett yrväder för att köpa tröjor och en sommarklänning. Hon lyckades nog köpa det mesta utom det.
Matning av bebis, matning av oss sen ska Silvio spela WoW en massa mer ikväll, jag ska försöka färga håret. Tänkte bli lite mörkare igen, det var ju ett par år sen sist..och så kul är det faktiskt inte att vara blondin.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo det e kul att vara blondin=)Det är vad man gör det till lixom!=)

2008-04-16 @ 18:10:53
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag har haft mycket kul som blondin och också märkt att man får mer ragg, men orka nu liksom ;)

2008-04-16 @ 18:37:32
URL: http://emmut.blogg.se
Postat av: Nina

Jag behöver jue raggen så det e lika bra jag fortsätter vara blondon ;-)

2008-04-16 @ 21:31:59
Postat av: Erika

Jag har mkt roligare som brunett! :-)

2008-04-16 @ 21:37:09
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Nina; du har ju ragg för f-n ;)

2008-04-16 @ 21:47:24
URL: http://emmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0