Jag var faktiskt lite huslig

Det blev diskat till slut. Jag hatar verkligen, verkligen att diska. Det är därför jag har en diskmaskin... som inte är inkopplad.
Jag planterade även om rosmarinen och timjanen som vi köpte i helgen, förhoppningsvis kan de hålla sig fräscha längre än 2 dagar nu.


Lovisa övervakade givetvis det hela så att det blev bra.
image31

Hon ser lite konstig ut i bodyn, den är så himla bred över axlarna samt att det är nån slags puffärm. Hennes pappa (Silvio) köpte den bara för motivets skull, väldigt internt skämt, men ändå.
Jag tycker oftast att kläderna från Lindex sitter bra på Lovisa, hon är ju ganska så smal, särskilt över axelpartiet. Tyvärr har vi inte råd med några större utsvävningar på klädfronten så det blir från lågpriskedjorna. Det finns fina märkeskläder på Tradera, men jag tycker ofta att de också drar iväg rejält i pris. Vi har en outlet i närheten och där har jag hittat fina polarn och pyretkläder till rimliga priser, men nu har vi inte kommit iväg. Kanske till nästa löning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0