London calling

Efter väldigt mycket om och men blev det London. 23-27 juni tänkte vi göra stan osäker, som vi svenskar brukar säga när vi vill vara roliga. Dock är ju Ryanair alltid lika underhållande, man påbörjar sin biljettbokning och blir så väldans glad för det är så väldans billigt. Billigt är att bara Lovisas biljett skulle kosta. Sen går man vidar ei bokningen när man varit glad ett tag, då kostar det extra för allt och liet till. Det kostar för att checka in, det kostar för att ta med bagage, osv i all oändlighet. Biljetterna som ursprungligen kostade 700 kr ToR slutade på 1800 kr istället. På detta skulle vi ju även bo nånstans, kan bli lite jobbigt att hålla sig vaken fyra nätter, vilket man kan göra om man ska bo på gatan. Dock hittade jag ett hotell som verkar bra, det ligger väldigt bra till och standarden är ju inte det viktigaste. Vi åker inte till London för att vara på hotellrummet. 3500 kr för det. Jag får väl anse det vara överkomligt.
Äntligen semester. Jag funderade på mina semestrar senaste åren och insåg att sist jag var iväg ordentligt var för fem år sedan, då jag och Jonas tågluffade i någar veckor. Efter det har jag skojat till mina semestrar med en helg i Stockholm och en helg i Strömstad. Det var nog det hela. Förra året var jag visserligen i Berlin också, men det var inte semester, det var en present från jobbet.
Så, ja, London. Det kommer bli toppen.
Silvio meddelade genast alla sina WoW-kompisar. Egentligen var det stor träff typ två veckor senare och på andra sidan landet, men ändå. Någon kanske vill träffa oss i London också.
Slänger in en bild för att känna mig avundssjuk på mig sjäv. Jag tror jag har den bilden på ett pussel. Känns jag som en människa som lägger pussel? Nej, och ändå köpte jag uppenbarligen ett. Jag lyckades lägga ungefär halva, det tog ett halvår sen sket jag i det.

image52

Tvättstugan nu igen, det underbara passet 22-02. Lycka till Emma och håll dig vaken. För fanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0