Måndag - vägningsdag

Viktminskning (el måttminskning) denna vecka +0,7 kg

Viktminskning (el måttminskning) totalt +0,7 kg

BMI 31,6

Målminskning Mitt mål är att gå ner 30 kg, men framförallt att må bättre och känna mig tillfreds med min kropp. Första delmålet är att komma ner till bmi 25, vilket är inom ramen för normalvikt. För att nå det första målet krävs en nedgång på 20 kg.

Kommentar: Tjosan, jag har visst gått upp i vikt, det var ju ner jag skulle. Crap. Magen har blivit lite plattare så nåt vettigt tycks ha hänt ändå. Bara att kämpa vidare, men det känns segt att ligga på plussidan i det här fallet.

Kommentarer
Postat av: uppla!

Det som är roligt är att du just gav oss chansen att få reda på både din vikt och din längd. Tänk vad man kan göra med gymnasiematten! :-)

Nu kanske det inte direkt var absolut topphemligt, men ändå.

Lycka till, förresten!

2008-11-03 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0