Mest svammel

Det finns lite att göra på dagens schema. Dels plocka upp all tvätt från igår. Diska lite grann. Blogga mycket. Tvätta lillfisen, mata densamma, och kläder ska hon ha på sig.
Det var dock väldigt skönt med sovmorgon, jag är nog jordens mest morgontrötta människa så det är bra om Lovisa anammar mitt leverne.
Jag borde också komma på vad jag vill göra med mitt liv. Jag har tagit föräldraledigt augusti ut sen ska jag brutalt sparkas in i arbetslivet igen. Visserligen har jag fast arbete, men jag känner allt mer att jag måste göra något nytt, något som passar mig och som jag trivs med. Jag tycker verkligen supermycket om mina arbetskamrater, de flesta är toppen på alla sätt och vis, men arbetsuppgifterna tär allt för mycket på mig. Jag orkar inte med allt negativt man möts av hela dagarna. Så vi får se vad som händer. Jag har lite idéer, men vet inte om det är någon av dem som är praktiskt genomförbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0