Nu blir jag rädd för mig själv

Jag skulle ju sova. Men det var inet det jag ville komma till. Jag fastnade i min egen blogg. Märkligt beteende då jag mycket väl borde känna till vad jag själv har skrivit. Men alltså ärligt. Jag lyckas ju framstå som så himla käck mellan varven, supermysigt, supertrevligt, solsken osv i all oändlighet. Det är ju så mycket inte jag. Jag är en bitter jävel. I våras (förra året) köpte jag en bok som heter Bitterfittan, bara för titeln för att jag känner mig som en sån. Jag kommer inte ens ihåg vad den handlade om, så blitter är jag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag känner dig iaf
"paw rihktiight" ;-) Och vet att du är en bitter jävel i tid och otid=) PUSS!

2008-04-16 @ 07:55:09
Postat av: Hannah

hehe, har faktiskt oxå blivit lite förvånad då & då.. men har avfärdat det med att man väl blir sån när man får barn, eller? ;P

2008-04-16 @ 11:20:46
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Som sagt, jag skrämde ju slag på mig själv. Men, man kanske blir sån när man får barn, jag vet inte. Jag har väl inte genomgått en personlighetsförändring? I så fall - snälla ge tillbaka mig själv.

2008-04-16 @ 11:29:14
URL: http://emmut.blogg.se
Postat av: Erika

Haha, du e definitivt inte bitter längre sen Lovisa kom! :-)

2008-04-16 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0