Rubrikslöst inlägg

Mina vana trogen kollade jag på Barnmorskorna idag. Jag kan inte nog hylla serien. Jag tycker att den är så himla fin. Sen kan även jag kolla på den, som håller på att svimma om det bara zappas förbi en läkarserie.

Innan min lilla tv-stund provade jag att färga håret. Jag behöver slänga i en omgång färg till för att hela håret ska se normalt ut, nu är det fortfarande en massa ljus apartier i längderna, men det är väl snabbt åtgärdat. Känns kul med en liten förändring, även om den är liten. Nästan så att jag är sugen på något mörkare ändå, men det blir ett senare bekymmer i så fall.


Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Hej!
Tack för kommentaren i min blogg :)
Jag hjälper gärna till med designen, det är bara roligt!
Jag skulle kunna pyssla ihop en header i Photoshop och sedan skicka den till dig via mail, så får du se om du vill ha den. Har ett par andra som jag ska göra också, men jag ska försöka hinna så fort som möjligt :)
Om du vill skulle du kunna skicka ett mail där du bifogar de bilder du vill ha med (om du vill ha bilder) och vad det ska stå för text i headern.

MVH

2008-04-16 @ 23:15:24
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0