Så blev det fredag till sist

Inget nytt under solen egentligen. Jag hade tydligen lyckats bre ut mig över hela sängen inatt så när Silvio skulle lägga sig fick ha en jäkla jobb med att försöka flytta på mig. Det måste sett ut som när en myra försöker flyta på en kotte.
Lovisa väckte oss ganska tidigt, Silvio gick upp och gjorde mat till henne...då hade hon somnat om igen.
Nu är hon bara allmänt glad, nu när hon har vaknat på riktigt.

Idag ska vi ner på stan och luncha med Nina, Debbie och Debbies bebis Neah. Det ska bli kul, jag har inte sett den lilla sötisen tidigare.
Jag ska också försöka hitta ett par nya byxor. Jag går fortfarande mest i mammajeans och de har gått sönder nu. Plus att det inte känns ok när Lovisa faktiskt börjar bli oförsvarligt gammal.

Silvio ska spela poker efter jobbet så det blir bara jag och Lovisa hela kvällen, men det fixar vi säkert. Massa mys blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0