Uppe med tuppen

Är av någon outgrundlig anlednign lite pigg. Tyvärr får jag väl tillbaka det vid ett senare tillfälle, men ändå. Lovisa har fått frukost och somnat om, jag har fått frukost och hamnat här.
När jag satt vid frukostbordet fick jag en liten idé som kanske kan bli något. Ska klura vidare på det ett tag.
Idag står inte mycket på schemat, jag hoppas att det blir uppehåll så jag kommer ut på en långpromenad. Ikväll när Silvio kommit hem ska jag sola. Annars blir det mest pyssel med lite av varje här hemma, med min blog goch med mina idéer.

Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Tack :) Det känns jättekul att ha haft så mycket besökare. Alla är så välkomna!
Det märks hur mycket en tävling gör för statistiken... tidigare hade jag mellan 2 och 5 besökare, men när jag började med mina designutlottningar så sköt siffrorna i höjden :)
Ha en bra dag!

2008-04-18 @ 08:20:20
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0