UV

Nej, inte UV som i fågeln utan som i UV-ljus. Jag tänkte utsätta mig för det idag. Jag är blekare än alvedon, eller en snödriva, eller mjölk. Ni börjar fatta poängen va?
Förra året blev det inte mycket solning alls, man kan få så trista pugmentfläckar om man solar som gravid. Annars brukar jag sola ett par gången på våren så jag ser lite, lite levande ut. Lite fräsch och pigg helt enkelt.

Nu står dock påklädnign på schemat, vi ska på föräldraträff om en timme. Sen ska jag också hämta ut Lovisas paket från goboken. Jag tror jag anmälde mitt namn til dem, men de har skickat i hennes namn. Lite svårt för Lovisa att kvittera ut paketet, eller funkar det med en kräkklick? Det är ju liksom hennes signum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0