Vaken igen

Lovisa var lite svårnattad igårkväll. Hon hade knappt sovit något under dagen och sedan hände det ju väldigt mycket. Dels hade hon lekt väldigt mycket och sen var det en massa tjo och tjim på kvällen. Det märks så himla snabbt när det blivit för mycket, hon blir väldigt gnällig och vägrar somna även om hon är supertrött. Bäst fungerar hon när vi egentligen inte gör så mycket alls och hon får ro att sova mycket även under dagen.
Skönt var ändå att hon sov ända till 8 i morse, jag matade henne och somnade om. Vid 10 ringde mamma och väckte mig så då gav jag upp att försöka sova mer. Nu sitter jag här och ugglar istället. Är det bättre? Tveksamt..

Idag finns bara en enda sak på min to do list: Fixa en diskmaskinsmojäng. Blir det gjort, vilket det ska bli är typ resten av mitt liv räddat.

Sen väntar jag ju med spänning på min nya dator också, Posten är lite seg just nu, men den kommer nog under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0