Avdelningen för tidsihjälslagning

(x) är tatuerad
( ) är piercad
(x) rökt en cigarett
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån.
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
( ) ljugit för en kompis
(x) skolkat
(x) legat med en medarbetare
( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
( )varit i HongKong
( ) varit i Egypten
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av mig själv brinna
(x) ätit sushi.
(x) åkt snowboard.
( ) crowdsurfat under en konsert
( ) varit i ett våldsamt förhållande.
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
( ) vuxit förbi 1,80 m
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(x) blåst bubblor
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon
( ) limmat fast min hand i något.
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka.
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( ) blivit puttad i vattnet med kläderna på
( ) brutit ett ben
( ) brutit en arm
( ) brutit ett annat ben i kroppen
(x) fångat en fisk och sen ätit den
( ) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) gjort något olagligt
(x) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) klätt mig i kvinnokläder
( ) haft sex med en tjej där båda hade tjejunderkläder
( ) modifierat denna listan
(x) varit kär i en kille
( ) varit kär i en tjej
( ) haft sex med fler än en på samma gång
(x) lekt pyroman
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(x) känt mig elak
(x) lyssnat på mora träsk
(x) smakat på granbarr
(x) skogsvandrat
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt
(x) gjort bort mig på fyllan någon gång
( ) gjort lumpen
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats
(x) haft sex med någon på första träffen
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0