Denna väntan

Alltså böcker. De kostar apmycket. Särskilt de jag egentligen vill läsa just nu. Det tar alltid en evighet innan de kommer på pocket. Blä. Kan de inte bara komma ut på pocket på en gång? Eller nä, då tjäntar ju inte bokförlagen lika mycket pengar. Jag tror knappast ersättningen till författaren blir annorlunda.
Alternativ två; ge mig livstidslångt obegränsat köputrymme (gratis givetvis) på en välsorterad bokhandel. Egentligen skulle jag vilja ha en egen bokhandel, men, men. I ett annat liv kanske.

Kommentarer
Postat av: Marcella

Nu kommenterar jag lika mkt som du bloggar idag verkar det, men va 17, jag skulle säga att jag är lika irriterad på att pocket dröjer så länge, för oftast får jag gå och vänta i eveigheter bara för att jag har del 1 och kanske tom 2 i en serie och längtar efer nästa del, som naturligtvis kommer inbunden först och har man de andra i pocket vill man ju ha resten likadant.

2008-08-23 @ 18:28:30
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0