Fröknarnas dag

Idag har det varit lite aktivitet på mig och Lovisa, eller mest mig, Lovisa sov. Vi började med BVC för lite vägning och mätning. 9380 gr och 73 cm lång. Stora tjejen. Fick också en salva att prova till hennes torrfläckar.
Efter det tänkte jag promenera lite, Nina hörde av sig precis när vi var klara så jag gick ner till stan och mötte upp henne där. Strosade runt lite och tittade på allt höstigt, undvek Godel och mötte halva jobbet. Träffade även på Debbie med sin lilla, glada skitunge. Kul!
Hemma igen, Lovisa sitter och asgarvar åt Bilbo. Äntligen kanske hon börjar uppskatta honom. Hon känner sig inte helt bekväm med att han börjat sova i hennes säng. Hon blir lite rädd ibland, men det går bättre och bättre.

Kommentarer
Postat av: Tella

När vi skaffade katt var Robin också livrädd när den hoppade upp i hans säng på kvällen. Det går över.

2008-08-14 @ 14:39:21
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0