Galen natt kan bara betyda galen dag

Jag vaknade vid 02:45 i morse av att det lät en massa från sovrummet, Silvio låg inte i sängen och sedan sprang han runt efter kläder. Jag undrade lite försynt vad jag sysslade med. Då hade han vaknat och sett fel på klockan så han försökte stressa iväg till jobbet. Kan faktiskt sträcka mig till att tycka lite synd om honom efter det.
Nåväl, när han fått gå upp på riktigt blir jag väkt av ett illtjut från Lovisa, då har Bilbio klättrat ner i hennes säng och rivit lite på henne, förmodligen inte helt obefogat. Silvio matade henne och sen sov hon och Bilbo gott tillsammans till 11. Skönt att han inte var och terroriserade mig. Det är varmt ute, men man måste ligga helt inlindad i täcket för han får för sig att riva på mig lite när som helst. Knäpp katt, men ganska söt. Sen tycker han bara om Silvio också.

Nåväl, tänkte fixa lite här hemma som inte blev fixat igår sen ska vi dra en runda till Willys och handla oss lite mat, det börjar bli ganska tomt i frysen. En klar fördel med att ha lite pengar är att man verkligen rensar ut frys och skåp på allt man kan använda i matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0