Gosh, tidigt

Lovisa har sovit hela natten. Halleluja! Fast hon vaknade till i ungefär fem sekunder vid 06:30 och saknade nappen. Efter det kunde inte jag somna om. Jag känner mig som ett vrak just nu. Tänkte krypa ner under täcket igen och försöka sova ett par timmar. Har ju försäkringskassan att ta itu med i eftermiddag. Jag anser fortfarande inte att 4500 är någon särskilt bra månadsinkomst. Blärk.
Igår kom mitt lilla bokpaket från Bokus så jag är ändå lite glad, men bara lite.

Silvio tog sig i kragen och gick för att klippa sig idag innan jobbet. Jag borde också klippa mig, men av någon outgrundlig anledning hittar mina pengar hela tiden andra prioriteringar. Men juni förra året var väl lite väl länge sen? Vill kapa en rejäl bit på längden så håret blir metr lättskött och ser fräsch ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0