Hej hopp

Efter alla missade telefontider så har jag nu fixat en tid för inskrivning hos barnmorskan. Det var inte min ordinarie som var där nu, utan den andra, men jag fick tid hosm in ordinarie sedan. Det var lite pinsamt, jag är verkligen sämst på att fixa sånna här saker.
Så hon sa ungefär så här; .. ja, det har ju gått halva graviditeten.. så ehhh.. ultraljudet kommer ju inte stämma..

Jaja, gjort är gjort. Pratade också med en gullig tjej i väntrummet som precis hade fått sin bebis. Hon svor på att hon aldrig mer skulle föda barn, adoption var enda alternativet. Sådär sa visst jag också när jag var nyförlöst. Det blev visst inte riktigt som planerat.

Kommentarer
Postat av: Marcella

Måste varit en jävla förlossning. De flesta säger så i några veckor sen ändrar de sig.

Vadå ULJ kommer inte stämma?? Apparaten mäter ju barnets storlek och beräknar förlossningsdatum efter de data som BM skriver in. B-sh*t.

2008-08-29 @ 14:12:51
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

De reserverar sig väl eller nåt att de inte kan ge ett exakt datum efter vecka 20.

2008-08-29 @ 14:13:59
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0