Imorgon blir det ingen sovmorgon

Eller de flesta kanske skulle anse att det räknas som sovmorgon, men för mig och Lovisa är det tidigt. Vi ska till BVC för lite mätning och vägning redan klockan 11. Ungefär när vi brukar vakna alltså.
Om jag känner mig någorlunda pigg sen tänkte jag kombinera det med en promenad också, lite för dåligt med sånt numera så om det inte ösregnar eller nåt annat dumt kan jag gott gå en sväng. Gick mycket i våras, ett par timmar om dagen, och saknar det verkligen. Det är skönt att komma ut och röra på sig. Nu blir det inte så mycket för allting gör så förbaskat ont när jag rör på mig, och illamåendeattackerna kommer smygande utan förvarning när jag minst anar det. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0