Lite nätshopping piggar alltid upp

Jag behöver något annat än mysbyxor och Lovisa behövde som tidigare sagts en overall till vintern. Hennes faster letar hemma i gömmorna efter overall. Mottages fortfarande tacksamt om det hittas. Hursom. Gled in på H&M, hittade en snygg overall billigt och ett par snajsiga brallor till mig. Hade dessutom läst på någons blogg om rabattkoder så det blev 100 kr i rabatt. Definitivt överkomligt.
Såg att de faktiskt hade utsvängda mammajeans, men det kändes lite onödigt att lägga 500 kr på ett plagg jag bara ska ha ett halvår. Eller hur det nu var. Har ju slitit ut mina jeans från förra omgången eftersom jag aldrig slutade använda dem, jäkla mage som vägrade krympa.
Såhär snajsig är Lovisas overall. Förmodligen det tjejigaste jag köpt till henne bortsett från en och annan klänning.

Kommentarer
Postat av: Nina

Söt jue!=) Lila, min favvofärg!=)

2008-08-21 @ 19:51:55
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0